pondělí 4. října 2010

Mučím malá nebohá zvířátka

a s jakou chutí!


(svetr HaM, košile CaA, brož MIXET)

Ale je to v rámci tvořivé činnosti, tak mi to snad ochránci zvířat odpustí...

5 komentářů:

  1. Nemam slov:D chudaci zviřatka a super brož!

    OdpovědětVymazat
  2. .. promiň, ale nejsi nějaká divná?:)

    http://lespetitsdesigners.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Definuj mi pojem divná a pak Ti řeknu jestli taková jsem nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  4. :D:D To jsem zvědavá co z toho bude:) Já se už dlouho chytsám zakomponovat nějaké zvíře do náhrdelníku..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Původně z toho měly být bločky s půlkou zvířátka na obálce,zkončily ale na ohromné hromadě rozdělávek, ke kterým se dostanu (nejdřív) po zkouškovém...a k tomu abych sem něco postla zjevně taky.

    OdpovědětVymazat