sobota 28. května 2011

Poslední dobou

se rozšiřují zvěsti, že prý jsem zkončila s bogováním. To jsou ošklivé pomluvy. Vůbec to není pravda. Jen jsem prostě poslední dobou vytížená. Tak vytížená,že ani nestíhám pečovat o svůj knír,který z pár tmavých chloupků vybujel do obřích rozměrů.

 Ale já se vrátím, S depilovaným knírem a pořádnou porcí článků.
P.S:v pondělí mi prosím držte palce. Odevzdávám ateliérový projekt a celá se klepu(včetně kníru).

9 komentářů:

  1. dobré škule :)

    http://styleinsmalltown.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak příští týden? Ještě ti dám vědět, těším se:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to nakonec vypadá na středu či pátek. Hodí se?

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, nějak se mi týden zaplnil a asi to nestihnu, ale příští mám mnohem volnější.

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak mi tenhle týden,dávají všichni košem, už si začínám zvykat...rezervuji si Tě tedy na příští týden...

    OdpovědětVymazat
  6. Platí, někdy po obědě na Národní? Nebo na Andělu? Nebo zamíříme někam do Holešovic?

    OdpovědětVymazat