úterý 9. srpna 2011

Robocop

Dnešní den se nesl ve znamení nákupů, tedy spíš nákupu. Ale nic vzrušujícího nečekejte. A pokud čekáte něco ohledně módy,tak to radši rovnou nečtěte:D Přeci jenom I blogerky žijí normální život (fakt, nekecám:D) a nejsou nesmrtelné,takže jsem se dneska vydala na nákup zdravotních potřeb. Jelikož mi už asi šestý týden v rameni hnízdí zánět šlach, který doktor léčí systémem-mast-jiná mast-prášky-mast a já jedu na měsíc do Holandska a Belgie,kde mimo jiné budu vypomáhat se stavěním festivalu rozhodla jsem si pořídit kámošku v podobě ortézy. To jsem ovšem netušila,že to bude takový problém. Po absolvování kolečka Anděl-Spálená-I.P.Pavlova-Karlovo náměstí se mi vytoužený módní doplněk podařilo konečně schratit.


Když mě v tom zázraku viděla máma(hned jsem Oťáka jak ortéze familiérně říkám(je od firmy Otto Bock) šla vyvenčit při sbírání padančat) poznamela,že vypadám jak Lara Croft. No já si spíš připadám jako robocop. No, posuďte sami...

Pohled od nového objektivu,který mi zakoupil nejlepší a jeúžasnější (a hlavně můj) M. po tom co mi seťák roztřískaly kočky...
A jako bonus na konec velice soustředěný, až urputný výraz:D
  


 A co vy, jak se máte? Jak užíváte prázdnin? Doufám,že bez ortéz a podobných vymožeností.


3 komentáře:

  1. Au, to musí sakra bolet. Doufám, že se ti to co nejdřív vyzdraví i s tak ,,šikovným,, panem doktorem. Já prázdniny užívám pracovně a občas nějaký ten výlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si užívám s bolestma, ale dobrý. Sekne ti to. Už je to lepší?

    OdpovědětVymazat