pátek 10. září 2010

Pátečně svátečně

Dneska jsem měla nějaké vyřizování v centru,tak jsem si řekla,že si ssebou vezmu zrcadlovku a něco nafotím...no a udělala jsem 1 (slovy jeden) snímek.
Tak jsem alespoň zdokumentovala svůj dnešní pastelově slaďouškovský zevnějšek...poslední dobou nějak nemám náladu se fintit...prostě si obleču něco čistého a pak celý den dumám nad tím,že v tom vlastně nejsem spokojená... Ale ono se to zlepší,zachvíli mi začíná škola,tak už nebudu mít na přemýšlení o takových věcech čas...



(sako a tričko HaM, kalhoty TopShop, boty ???, hodinky Nixon, kabelka-po mamince, náhrdelník , náušnice, náramek-vlastní výroba)

Jinak svátek nemám (snad jen bláznů svátek,ale ten neoslavuju,přeci jenom je až příliš často a navíc se snažím chovat,jakoby každý den byl sváteční...) zato ho v neděli mají máma s babičkou,tak jsem jim vyrazila pořídit do VomFass nějaký ten tekutý dárek.
A protože jsem byla hodná, koupila jsem si dáreček i pro sebe-marcipánový likér-ňamy ňam. Ovšem ještě krásnější dárek jsem dostala včera od kamarádky,dodatečně k narozeninám. Přesně po takovéhle zelenočajové konvičce a šálečkách jsem toužila hrozně dlouho- díky Alenko!



A aby té radosti nebylo málo,dorazil mi dneska nový Font (jen bych příště ocenila,kdyby ho ta pošťačka necpala silou do schránky, má chudáček úplně zohýbané rohy)

K dokonalému štěstí mi teď už stačí jen dvě věci-aby mi konečně dorazil toužebně očekávaný balíček z Ameriky a aby se M. brzy uzdravil.
A zítra nákupní nájezd. Akorát se mi vůbec nechce nakupovat,ale uvidíme, třeba se přemůžu...
Krásných 46 minut,které ještě zbývají z pátku přeje P.






1 komentář: