neděle 5. září 2010

Seznámení s Dianou

Člověk se občas potřebuje odměnit, třeba když udělá těžkou zkoušku, zakončí první ročník vysoké školy a průměrem nápadně se blížícím k jedničce nebo proleží celý červenec s nemocí. 
Po lomo-fotoaparátu jsem pokukovala hodně dlouho a vzhledem k tomu že se mi sešly všechny tři výše zmíněné okolnosti a navíc jsem dotala od babičky k narozeninám nějaké penízky nebylo proč váhat...





(na závěr jedna "zákulisní", triko-HaM)

Možná si říkáte,proč si někdo pořídí foťák,který dělá takovéhle "nekvalitní" fotky-odpověď je jednoduchá, na hraní. Mám klasickou i digitální zrcadlovku, ale lomografické fotky mě prostě baví,možná proto,že nikdy nevíte co vám vlastně ve výsledku "vyleze". Zvlášťe když používáte 30 let prošlí filmy po tatínkovi. A navíc vypadá to jako foťák pro panenky a nikdo mi nevěří,že to opravdu fotí a ono jo! A jak!

7 komentářů:

  1. Po tom, co jsem fotila na flexu a na yashicu jsem taky dostala chuť na lomo. Tak ho tady mám, je to vtipná plastová krabička a vypadá to fakt jak na hraní. Nejvíc mě irituje ten průhledový hledáček!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, já mám Holgu. A jmenuje se Olga.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, průhledový hledáček je zlo, jak jsem zvyklá fotit se zrcadlovkou,tak mám sadu lomo-fotek,kde mám přes objektiv prst a podobně...

    OdpovědětVymazat
  4. te je moc vtipny a vypada roztomile........ krasa

    OdpovědětVymazat
  5. nemyslim že ty fotky jsou nekvalitní naopak ... mají atmosféru a duši takovou kterou z digitálu nikdy nedostaneš

    OdpovědětVymazat
  6. no proto je slovo nekvalitni v uvozovkach-po technicke strance urcite nekvalitni jsou,ale po strance "pocitove" a toho jak ta fotka pusobi prave naopak...

    OdpovědětVymazat
  7. Ten foťák je hustej! A fotky jsou super. Já tohle mám ráda..občas vyvolávám doma fotky v prošlých vývojkách na papíry s rokem výroby třeba 82 a ty efekty, co se občas povedou jsou úžasný..Syrový, stříbřitý..někdy nečekaně sépiový :-)

    OdpovědětVymazat