pondělí 21. března 2011

Kulím dívadla

V pátek jsme byli s M.v divadle. Na Nové scéně na Randez Vous. A byli jsme překvapivě nadšeni. Zvláš já. Hezká hudba, skvělé kostýmy (od té doby co tak nějak "šiju" mě hrozně baví zkoumat oblečení...jako švy, střihy a tak...takže až uvidíte třeba v HaM někoho jak zkoumavě ušmatává kapsy,víte kdo to je:D) akrobacie a krásní chlapi v legínách (ale M. je stejně nějkrásnější...jen mu musím pořídit nějaké ty legíny, aby byl efekt dokonalý...). Jen úroveň oblečení diváků byla hrozivě příšerná. Jo dobře, džíny a svetr u turistů ještě beru,ale šusťákovka adidas O.O.
 Já jsem tuhle příležutost využila k vyvenčení nové sukně,co jsem si spíchla. Kupodivu to vypadá docela jako sukně :D


 Každopádně nevím,jetsli by se na mě módní supi nesesypali za kombinaci dvou odstínů tmavomodré...a když tak ať já si s nima nějak poradím :D

 Jinak divadlo jsem chtěla využít i prvnímu vyvenčení mých nových botiček...avšak vzhledem k počasí to nakonec nevyšlo...bývala bych nejradši šla v holínkách

(sako HaM, triko second hand, punčochy Calzedonia, sukně ušij si sám, brož Trash made)
 A nokonec detail na brož...myslím,že mě docela vystihuje...taky si připadám jako takový vykulený mimozemšťánek...

 Navíc mimozenšťánek co má asi kvadrilión domácích úkolů...jdu rozvrhovat komix. Krásný týden!

2 komentáře:

  1. Šusťákovky nesnáším. Ani ty nejznačkovější z nejznačkovějších.
    Ty treš mejdácký brože jsou uplně úžasný, s nostalgií vzpomínám jak měl Vodafone akci, kdy za přinesení starýho nefunkčního telefonu bylo možno jednu brož z plošňáku obdržet. Jo jo, otálela jsem a už na mě nezbylo. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. ten krajkovej vršek s krajkovejma punčocháčema je nejlepší! (sukně samozřejmě taky:-)

    OdpovědětVymazat