pátek 4. března 2011

Předělej si sám II.

Po dlouhém čekání s a slibování,je to tady! Druhý díl ostře sledované telenovely je zde! Tentokrát jsem si vzala do parády palndavé džíny po José Bratrosovi starším
 Líbila se mi barva i materiál ale už ne jejich (ne)tvar. Tak jsem udělala šmiky šmiky, pích pích a bylo! (Napoprvé jsem si je tedy vytvarovala natolik,že jsem je sice oblékla,ale dolů už nešly...a navíc jsem nemohla vůbec ohnout nohy,tak je ze mě M.musel odpárávat:D) Každopádně konečný výsledek je celkem uspokojivý,řekla bych...Posuďte sami


 Až včera jsem si všimla,že jsem si na focení zapoměla vzít brýle...tak aspoň víte jak bez nich vypadám...jako idiot:D
Detail prošívání.

 Zůstaňte natunění. Další díly budou následovat! Tedy až se dostanu ze svého momentálního divnostavu...není mi dobře, nejsem schopná a chce se mi neustále brečet...totální vyčerpání přišlo už třetí týden semestru...to nám to pěkně začíná...

3 komentáře: