středa 2. března 2011

Dva naháči a jeden čmeláčí muž

V úterý jsem měla figurálně-kresebnou krizi. Narozdíl od minulého týdne kdy mi to kreslilo jaksi samo.
 Klasická nestíhačka, celkově mi přijde,že anatomie je dost ujetá,ale dostala jsem 10.
 A tady za 11-téma bylo studené světlo, teplý stín.  Zatím moje nejvyšší známka ever. A asi to i tak zůstane:D Ale jak je to nad 9 tak už je mi to vpodstatě jedno...spokojím se vklidu i s trojkou.


A jak už jsem zmínila na začátku tenhle týden nastala krize. Nevím jestli to bylo nevyspáním, tím,že se mi nechtělo dělat téma(zvíře v nás) nebo tím,že nebyl přítomen profesor ale jenom asisten...kterého jaksi nemám zrovna v lásce. Každopádně na to jak to na začátku vypadalo tragicky jsem to nakonec nějak doplácala. A dokonce za 11 bodů:D Ale na další trojhodinovku jsem zbaběle zdrhla. A příště už žádný akvarely(a taky kašlu na téma:D) Už jsem si vymyslela vlastní...ale člověk míní a pan asistent mění,že. A pokud se divíte,že maluju pořád toho samýho pána,tak modelů máme vždycky minimálně šest...ale tohle je prostě sázka na jistotu. Ale ono mě to za čas taky začne štvát. stejně jako akvarely.

 Bzzz!

1 komentář:

  1. ten modrej vypadá jaksi unaveně... =) a buď v klidu, náš milej profesůrek chodí jak ženská což mě šíleně vytáčí. a taky mi zasahuje do výkresů s tím že mám blbě horizont a přitom je tak o 15 čísel menší než já....chjooo =)

    OdpovědětVymazat