pondělí 28. března 2011

Předělej si sám III.

Pravidelnost mi prospívá. proto jsem se rozhodla,že vás každé pondělí obšťastním novým dílem předělávací telenovely.


Tentokrát jsem si vzala do parády staré kecky. Původně byly bílé. Pak žabičkové(ne nejsou to hrošíci)





 

Poté co jsem v nich absolvovala průtrž mračen byly flekaté.

 Dohromady jsem je měla asi tak třikrát. A teď jsem se je rozhodla znovuzrodit.
 Staly se z nich disco boty.


 Říkejte si co chcete. Klidně se mi smějte. Ale k tmavým džínám a bílému tílku budou vypadat dobře. Já to vím.
A zústaňte natunění. Zítra Vám prozradím,proč jsem dneska všechny pohoršovala svým vzhledem. Pokud mě teda hezky poprosíte:D
Hezký disco týden.

3 komentáře:

  1. žabičky byly naprosto dokonalý, i rozmazaný!!! Já bych je nedokázala z úcty ke svému dílu přemalovat... i trisko boty jsou ale fain.
    a ja teda pekne prosim a chci vedet cim si pohorsovala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou krasne! hlavne s tou stuzkou!

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsou fakt výborný!(jsem zvědavá na tvuj dnešní vzhled)

    OdpovědětVymazat