čtvrtek 24. února 2011

Živoucí zvýrazňovač

Věříte v lásku na první pohled?   Tak přesně tenhle cit proběhl mezi mnou a úchylnou látkou, která si smutně visela na stojanu se zbytky. Myslím,že jsem definitivně zrušila nepsané osobní pravidlo,že samet jenom v černé barvě. O víkendu se chystám patrně ještě pro růžovou...a nějakou tu černou,aby se neřeklo. Každopádně uchýlný saměťák v barvě žlutého zvá´ýrazňovače(i když osobně nejradši používám zelený a růžový) už našel využití. Je z něj teď šála a sukně. I když jsem si myslela,že mi obé bude ležet ve skříni s touhle mojí úchylnou sametovou kamarádkou jsme teď nerozlučná dvojka.Krásně hřeje a skvěle si rozumí se všemi těmi šedými a černými svršky a spodky co vlastním.

 A taky s mým vrcholně dospěláckým Batmaním tričkem:D

 A navíc mi ladí k ručičkám na hodinkách:D
 A taky mi zlepšuje náladu. A lidi se divně koukaj. Což me baví:D Ráda zkoumám jejich pohledy.

4 komentáře: