pondělí 10. ledna 2011

Barevníci

Tak tu máte další článek s mojí tvorbou. Zjevně to nikoho moc nezajímá,ale je to moje důležitá a neoddělitelná součást. Navíc,když už jsem to dala dohromady,přijde mi to škoda sušit v šuplíku. A navíc jsem na koleji a foťák jsem nechala v Praze. A stejně vypadám tak opracovaně,že opravdu nejsem vhodná k vystavování.

 Loni jsme v rámci páteřního předmětu Ilustrace chodili do fotografického ateliéru a mohli si tam provádět co chtěli. Stýská se mi po tom, byla to zábava a občas vznikly docela pěkné fotky. Třeba jako tahle sada "Strč filtr co se používá do světla před objektiv". Enjoy. A neumřete.














4 komentáře:

  1. Tak to se mi vážně moc líbí. nemáš ještě nějaký další?

    OdpovědětVymazat
  2. No myslím,že tyhle barevný už ne,ale mám několik jiných cyklů.

    OdpovědětVymazat
  3. Klidně:D Trošku si to tu zaspamuju:D

    OdpovědětVymazat