sobota 1. ledna 2011

No Pictures!

Ne tak docela. Mám pro vás spoustu obrázků, ale můj photoshop je kaput, takže je nemám jak upravit, ořezat,zmenšit...takže pokud se ten zpropadený program podaří M. brzo zporovznit čekejte fotko smršť.
Jsem unavená,bolí mě nohy a je mi trochu špatně ze včerejší malinovky, asi za to může to barvivo (nehledejte v tom žádný skrytý smysl, včera jsem měla abstinenční večer, přeci jenom kortikoidy se nemají s alkoholem rády).

Byly jsme s M.v Bio Oko-točená malinovka, krátké filmy-smršť nápadu,které stojí za to ukrást a několikahodinové válení se v plážových lehátkách (Trabanta nám někdo zabral-gauneři)
(zdorj:biooko.cz)    
Doma jsme byli asi v jednu, chtěli jsme fotit s prskavkama,ale všechny byly rozbité, zato jsme ale odpoledne nafotily PF, tako kolem desátého ledna ho tu máte :). Když M. odešel, šla jsme za našima, dojedla jim svačinku co si připravili a koukal se  s nima na 30 let stárý Silvestrovský program na ČT1-bohužel mnohem kvalitnější než Mejdan roku z obýváku a podobná současná produkce, trochu smutné, nemyslíte? A taky jsme se koukali na Volejte věštce-už vím co chci dělat jako brigádu :D

Odpoledne se mi M. pokoušel zprovoznit photoshop,já jsem se pokoušela učit,oboje dopadlo stejně nezdárně. V Oku byli i moji rodiče. Zjevně si to užili. Dneska s nimy asi sdílím kolektivní kocovinu, jinak si to nedokážu vysvětlit.

 Jsem zoufalá, v pondělí mám zkoušku, vůbec tomu nerozumím, ještě musím přespsat seminárku, které taky vůbec nerozumím,nevím tedy,jestli mě k té zkoušce vůbec pustí. Potřebovala bych dělat klausuru a portfolio na Erasmus, ale místo toho se musím učit Rudimentální sračku (rozuměj-Hermeneutika výtvarného projevu) nejvíc zbytečný papředmět).

Změnili nám hodnocení páteřního ateliérového předmětu, nikdo se v tom nevyzná, máme k tomu sedmistránkový metodický pokyn,jediné co jsem pochopila je,že práce ke zkoušce z páteřního ateliéru můsí být označeny žlutými cedulkami a klausura bílými. Co mám dělat,když se mi překrývají a nevím co mám kam zařadit už mi nikdo neřekne.

 Měla bych jít přepisovat práci, nezmínila jsem se o všech bodech postupu hermeneutikého výkladu. Jdwe mi z toho hlava kolem. Připadám si hrozně hloupě. Pokud jsem si o sobě někdy něco myslela,pak to bylo,že nejsem hloupá. Teď si přijdu jak houbička na nádobí. Ale ta hezky barevná. A s tím jenbáječnějším přítelem na světě. Miluju svého houbičáka! A jdu konečně pracovat. Kupodivu se mi trochu ulevilo i když neočekávám,že by někdo měl morální sílu tohle přečíst.

 Pokud ano přihlaste se. Máte u mě lízátko!

 Krásný rok 2011 přeje P!

2 komentáře:

  1. Máš chutnučké vlasy.....:)

    OdpovědětVymazat
  2. páni, vypadáš úžasně! sebevyjádření umělce na pouhé fotografii, kde vypadá úplně normálně a přesto jde poznat, že je umělec.

    OdpovědětVymazat