sobota 29. ledna 2011

Lehká víla

Původně to měly být vílí šaty. Jenže moje schopnost šít je zatím spíš neschopnost. A taky to,že tyl je mrcha. Nedá se střihat rovně, v jedné vrstvě není vidět a navíc je jako živý.
Takže výsledkem je zničené tílko, promrhané metry tylu a zlomená jehla do stroje(což ovšem není žádná tragedie-tedy pro mě, pro tu jehlu je to rozsudek smrti). Sečteno a podtrženo šaty pro vílí děvku( A sukně je klasicky vzadu o deset centimetrů kratší než vepředu. Můj zadek se asi chce podívat do světa). Anebo celkem použitelný vršek k úzkým kalhotám. Nebo je nepoužitelný? Vím,že už to tady vytahuju poněkolikáté,ale já mám všechny své výrobky tendenci házet do koše, případně do kouta. Jsem holt "trošku" sebekritická.

A krom toho se mi máma vysmála,když to viděla. Ale ona bude koukat, až ze mě bude druhá Blanka Martagi:D

Ale i když zatím máme partnerské problémy rozhodně nehodlám svému šicímu stroji(který je technicky vzato rodičů) dát kopačky. Zůstaňte vytuňení mým dalším hrůza hábytům:D



4 komentáře:

  1. prestaň! neopováž sa ich vyhodiť! podľa mňa sú naprosto dokonalé!!! krásne vílovské!! však ty ich ešte vynosíš, neboj sa ;D kľudne aj v lete s polovytŕčajúcim zadkom :)... sú krásne!!! mať tak ja také zručnosti skáčem od radosti meter a pol!

    OdpovědětVymazat
  2. s kalhotama jo :) jen mi ta sukně tak divně trčí :) ale můžeš tvrdit, že je všechno umělecký záměr a je to :)

    OdpovědětVymazat
  3. krasne su tie farby!
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat