neděle 9. ledna 2011

Osvícení

Nespím, nejím, hrozně kouřím, brutálně (taky máte tak rády slovo brutálně?) nestíhám a sestavuju portfolio. Zatím Vám neřeknu proč, jsem pověrčivá, ale přesto mi drřte palce. Fotit sebe vám nebudu, mám mastná vlasy, kruhy pod očima co vypadají jako monokly a ruce zamatlaný od barev...mohly byste se ošklivě vyděsit. Zato Vám sem dám maličkatou ochutnávku z mého slavného portfolia. abyste viděli,že nekecám a fakt něco dělám.





Jinak jsem Vám,chtěla ohromě poděkovat, počet mých pravidelných čtenářů nyní čítá jedenáct člověků a v sobotu jsem měla návštěvní rekord-celých 24! Vím,že se to někomu může zdát směšné,ale já mám vážně radost. Blog jsem si zakládala v létě,kdy jsem dva měsíce ležela doma s mononukleózou,abych se necítila tak sama a vůbec bych nečekala,že to někoho bude bavit. Nejsem třeskutě zábavná, nejsem módní nadšenec, nekrmím vám pikantními detaily ze svého nabitého společenského života (který momentálně vůbec nevlastním-což je asi o zkouškovém normální) a vlastně tak plkám o ničem. Ale někoho to zjevně baví číst a to mě ohromě těší. Každý komentář mi rozsvítí úsměv na tváři (i ten,kde si přečtu,že jsem divná-když někomu připadám divná tak ať sem nechodí,že) a prozáří den. Díky vám má jedenáctko pravidelnýcch čtenářů!

2 komentáře:

  1. Já jsem se zase divila, že sis mě šoupla do odkazů. Taky díky :-)

    Jinak, já to mám teďka stejně - nespím, nejím - odevzdávám! A děsně hulím. Fuj.

    OdpovědětVymazat
  2. jak jinak - taky brutálně kouřím.. ostatně jako každé složité období ve škole :D

    OdpovědětVymazat