úterý 11. ledna 2011

Pandořina skříňka

Vím,že jsem psala,že nemám v Plzni fotoaparát, ale dneska moje zničenost dosáhla
vrcholu .

 A tak jsem si řekla,že vám za pomoci mobilu a webky  odhalím tajemství mé Antipandořiny skříňky.
 

Neskrávý se v ní totiž zlo ale část mé milované bižu. Kvalita fotek se strašlivá,ale jako bonus ode mě máte velkou škálu výrazů obličeje,tak aby se hodily ke znázorňované věci.



Ovocné korálky,samovýroba.

Koťátko Mixet



Náramek-animaler. Tohle je vlastně náramek číslo dvě. Měla jsem už jeden úplně stejný,ale zanechala jsem ho v převlékací kabince. Jaká byla má radost když jsem v Parazitu objevila jeho dvojče.


Mašlička, samovýroba-uř jsem vám říkala,že jsem úchyl na mašličky?



Žárovky a kosti-samovýroba


Šňůra s prádlem, samovýroba,ale nemám to moc k čemu nosit.¨Budu to muset napravit.

Knoflíkové náušnice-samovýroba

Batman s hydrocefalem, našla jsem ho ve vločkách a přidělala špendlík, M. na něj reagoval slovy "Nezdá se Ti,že tohle už je moc?" Ne nezdá,

Ehm, opět,ehm, mašlička.Samovýroba.

Rybba-samovýroba

Brož po babičce

Jelínek-Mixet

A nakonec hroch, vyhrabaný kdesi doma. A můj hroší výraz.    










A chcete vidět,jak jsem vypadala, když jsem to dofotila?

Mějte se, přátelé. A množte se mí pravidelní čtenáři. Nejlépe dělením či pučením. A kdybyste náhodou chtěli na některou z těch DiY věcí návod, klidně napište. Většina jich je tak jednoduchých,že by to zvládla i cvičená opice (takže to já zvládnu taky:))

4 komentáře:

  1. Nejvíc se mi líbí šňůra s prádlem. A první výraz u náramku-animaleru a u Batmana (ten je náhodou suprovej).

    OdpovědětVymazat
  2. Žeru kostičky. Jinak jsem teda taky nafotila svou šperkovnici..ale přišlo mi to málo, tak jsem to neposílala :-)
    Live long and prosper!
    \V/,

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé samovýrobky!!! vážne krása! tie kostičky ;) šikuľka
    a to prádlo nos! škoda by ho bola... :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta po babicce je kraasnaaaa! jinak me hodne bavi hydrocefalni batman a hrosik :D

    OdpovědětVymazat