neděle 23. ledna 2011

Pikantní káva

Včera jsem byla na kávě s krásnou Beátkou. Byla překvapená,že mi je kolik mi je a já jsem zas byla překvapená,že někdo tak křehký a drobný jako ona má tak nádherně hluboký hlas. Jinak jsme si užily (alespoň dle mého názoru) pěkné odpoledna,ze kterého nemáme ani jednu fotku. Ostudné ostudné blogerky! :D

Ale zato jsme vyrazily do Claire´s a mají tam úplně to samé jako v zahraničí, jenom dražší. Ale každopádně je to nebezpeční místo,kde se dají strávit hodiny a nechta tisíce. Samozřejmě,že jsem neodešla s prázdnou.


Nejkrásnější kočička. od nejmilejší Beátky

Má soukromá stylistka kontroluje přinesené věci. Je samozřejmě stylově oblečena v kožichu s leopardím vzorem.


Kočár-Claire´s-tak kýčovitý až jsem ho tam prostě nemohla nechat

A s překvapením uvnitř.

"Co na mě blejskáš? Provozuj si to laskavě někde jinde, jo."

Nejlepší nalepovací tetování. M.začíná být podezřívavý,že mě to poslední dobou nějak chytlo...

Stylistka není s výběrem příliš spokojena.



Takže tetování radši zakrývá vlastním tělem,aby ho nikdo neviděl.



A ukazuje všem módní potisk této sezóny-zvířecí vzor

Moje stylistka je totiž stylová!

5 komentářů:

  1. tvoja stylistka ma dosť pobavila :D je super !

    OdpovědětVymazat
  2. Stretko s Beatkou muselo byť skvelé.. a ako to, že tvoja mačička stylistka má takú super potlač?!

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, že jsme měly obě foťák s sebou :D nevadí...bylo to skvělé odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten kočár je naprosto bezchybný!! :)))

    p.s. máš moc roztomilý blog. (+1 follower:))

    OdpovědětVymazat
  5. Omlouvám se,že odpovídám až teď, pozdě ale přece.
    Eva: kóča je sice nalezenec ale patrně byl jeden z rodičů kočka bengálská http://www.bonte.estranky.cz/ takže tak:D
    B:však říkám, ostudné líne blogerky:D
    Julia:díky moc:D

    OdpovědětVymazat