středa 26. ledna 2011

Mise splněna!

Dneska, zív, krátce, zív.
V úterý jsem velmi dobře(čili za dva) udělala poslední zkoušku. A že to byla Zkouška!
 A co jsem měla na sobě? Překvapivě oblečení!
Vím,že se to někomu může zdát trochu málo formální,ale u nás se na to až tak nehraje...a krom toho i když jdu superslušně vždycky se snažím vzít si alespoň šílený náušnice...když v tom není něco ze mě,necítím se...

Tohle je asi jediná tulipánová sukně,kterou vlastním. Běžně v nich totiž můj zadek nabírá optické rozměry dvou normálních zadků...

Takhle to vypadá když se někdo učí do dvou do rána a pak následně opět od pěti...zíív

(svetr, triko HaM, Sukně MaS, boty crocs, potápěč ježíšek, tetování Claireˇs)

Zimní crocsy...někomu se můžou zdát ošklivé,ale jsou to ty nejlepší zimní boty,jaké jsem kdy měla-lehké, teplé, nekloužou...co víc si přát?

A potápěč od ježíška,,,


Pavouček pro štěstí...zatím jenom nalepovací...časem možná...
   
 
 

Hodně štěstí do zbývajících zkoušek! Stay tuned(neboli zůstaňte natunění:D) Abych šla s dobou (a taky protože jsem od přírody domácí kutil (mám to v genech)) čekejte několik velice velkolepých Díájváj pródžektů. Třeba jak si ustřihnout tričko aby z něj bylo kratší tričko:D Nebo tak...:DMožná to bude trošku složitější tedy...takže návod jak si namalovat Monu lisu už zítra!:D:D:D Takže jak jste si mohli (nebo špíš mohly) odvodit,prostě se těšte na nějaké ty rukodělnosti....

3 komentáře:

  1. Přidávám se ke gratulacím a těším na DIY, od pravověrné výtvarnice to určitě bude stát za to!

    OdpovědětVymazat
  2. taky se přidávám s gratulací:)...a už se nemůžu dočkat těch rukodělností!!!:-)

    OdpovědětVymazat