sobota 15. ledna 2011

Sametová revoluce

Dřív jsem smaet nesnášela. Možná za to můžou barevné sametové mikiny,které mě nutila nosit babička a já si v nich připadala jako obří plyšový medvěd (když jsem byla mladší byla jsem dosti buclatá). Ale černý samet to je něco jiného. Mrrr.






Denní sametový obleček. Obří svetr Marks and Spencer-mám z něj ohromnou radost,žádný opravdu teplý svetr jsem neměla a tenhle je bezkonkurenční, šaty a baleríny Ham, legíny CaA, triko secondhand, hodinky Nixon a mašlička udělej si sám




Večerní sametový outfit-radši bych si vzala něco jiného než černý svetr,ale nic jiného vhodného nebylo po ruce a jinak bych zmrzla,takže jsem to musela nějak přežít(a vy budete muset taky)-šaty Marks a Spencer, kabelka a sponka HaM, svetr ???, já-moje maminka a tatínek

4 komentáře: