středa 19. ledna 2011

Maxi růže mini délka

Dneska tu máte další oblečkový post, který asi nikoho (kromě mě a věrné Zu) nebude bavit. Alespoň soudě podle stále klesající návštěvnosti blogu. Vím,že je to trochu na jedno brdo, ale pro mě je to tenhle týden záchrana. Za prvné mám radost,že jsem mohla zase vyvenčit šatičky a za druhé sedím skoro celé dny zavřená na koleji a učím se/nervuju se. Ale každopádně už vím,že u klausur jsem vyhověla,takže další semestr hrůzy na mojí milované škole mám jistý. Ještě se v pátek dozvím jakou mě milá komise poctila známkou. Bojím se,že pokazí můj čistý jedničkářský štít. Achich ouvej:D A před sebou poslední fuj zkoušku u které už předem počítám,že si ji zopakuju. A i kdyby tak od příštího týdne čekejte trochu oživení. -mám spoustu nápadů na udělejsisám články, jak si nahodit fasádu video a mnoho dalšího! Pokud máte i Vy nějaké nápady,co byste se zde chtěli dočíst sem s nimy!




Dneska jsem vyzkoušela ofinku na stranu a zelené stíny. A v obojím si připadám jak totální pitomeček.


krátké šaty nebo dlohé triko?


Já to nosím jako triko, neb na šaty mi to přijde krátké, s punčocháči jsem to měla jednou a byla jsem OPRAVDU centrem mužské pozornosti. A co se na mě mají co koukat cizí chlapy když mám M.








Tílkoútvar ze sekáče,už se těším na léto až k němu budu moct mít jen kraťásky

uff!

5 komentářů:

  1. milujem kvetinky ! čiže mne sa tieto tvoje outfity moc páčia :)

    OdpovědětVymazat
  2. to tmavé je super, ale to druhé mi přijde příšerný :( na tebe se mi vůbec nehodí, promiň .

    OdpovědětVymazat
  3. Bezega:v pohodě,já jsem z něj byla taky trochu rozpačitá,obecně se cítím líp v tmavých barvách
    já proti kritice vůbec nic nemám, ba právě naopak-jen záleží na tom jak je podaná a pokud tak slušně jako u tebe tak s tím nemám nejmenší problém

    OdpovědětVymazat