sobota 29. ledna 2011

Navlékni si návlek, ať můžeš jít na vlek!

Nebo kamkoliv jinam...
Asi vás zklamu. Pokud čekáte nějaké velkolepé udělej si sám projekty tak u mě se jich asi nedočkáte...sice na to mám v podstatě školu,ale jak se říká, kovářova kobyla chodí bosa:D
Na začáteček jeden outfiteček(a ukázka jak taky může vypadat rukodělná výroba-naneštěstí ne moje)

Taška by Marcelka a brož od Beátky  

A teď 1-2-5 tedy 3
Aneb jak si vyrobit slušivou šáličku z návleků na nohy(neboli leg warmers-má to nějaký inteligentní český překlad? zahříváky na nohy nebo nožní zahříváky se mi moc nezdají:D)
Na počátku byly návleky. Ne nápad,udělat z nich šálu,ten byl až potom co jsem si je přinesla,protože návleky nenosím. Ale nechte tam ty růžové krasavce,když stojí 20 korun.








Myslím,že fotky mluví za vše.

Dá se to nosit i jako pásek.

Nebo jako čelenka:D Ale to pouze v případě,že chcete vypadat jako jouda.
 

  
Krásný víkend. A zůstantě natuňení na další NEM projekty (neboli nem egg magát-do it yourself po maďarsku)

6 komentářů:

  1. Ta byla určena spesiálně pro Tebe:D

    OdpovědětVymazat
  2. Muah. Dík za tip, jako jouda vypadám často a ráda, jdu se pídit po návlecích za dvacku.)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkus to v HaM, tyhle jsou ze Zličína.

    OdpovědětVymazat
  4. Super obdivuji, že někdo něco tvoří a ještě to zvládne zdokumentovat:-)

    OdpovědětVymazat