úterý 4. ledna 2011

Pondělkoúterně

Dneska nečekejte nic převratného či duchaplného. Jen pár příšerných rozmazaných oblečkových fotek. Docela všqak vystihují jak se teď cítím, rozmazaná,ale vysmátá:D Už začínám mít zkouškově změněný stav vědomí. tři týdny pekla před sebou. A pak. Snad.
V pondělí jsem měla zkoušku. A udělala jsem ji. Za jedna. Pořád nechápu o čem jsem to mluvila, Ale hlavně,že to je. Oblíkla jsem se klasicky zkouškově-aby bylo vidět,že to beru vážně,ale do národního bych v tom nemohla a taky jsem vzala v potaz abych neumrzla-po dlouhé době jsem na sobě měka něco jiného než kalhoty,triko,svetr...a nepostradatelný růžově plastový přívěsek od přítele. Ten u zkpoušky nesmí chybět





šaty-mango, triko a svetr HaM, bižuterie SIX, šála od M.             




Úterý se neslo ve znamení pořizování, zařizování a vyžizování. A v kombinaci tričko (chodila jsem na něj do HaM dlouho chodit koukat-do té doby neý jsem zjistila,že stojí 250 korun a tolik za lásku na první pohled zaplatit můžu ne?) svert, kalhoty. Už z toho umírám. Ale nechci zmrznout, A v šatičkách na mě prostě fouká odspoda. Ale v Centru jsem dneska potkala jednu ulici,kde nebylo po snehu ani mapátky...nemohla jsem věřit vlastním očím.    A dneska? Dneska jdu na výstavu. Se školou. Sice tam bude nacpáno,ale budu to mít levnější a navíc jeden kredit k dobru. Ale asi tam usnu. Měla jsem si jít lehnout nejpozději před dvěma hodinami,ale nějak není čas. Mějte se famfárově a přežijte zkouškové! Zaxhvíli je tu další...          





                            


14 komentářů:

  1. bodkovaný svetrík ...krásne a aj mne strašne vadí že musím chodiť naobliekaná ale radšej akoby mi mala byť zima no už sa tešim na leto...ked prevetrám svoj letný šatník

    OdpovědětVymazat
  2. ten prstýnek je strašně hezkej :))

    OdpovědětVymazat
  3. jéééj, aké máš krásne okuliare!
    páčiš sa mi v bodkách a pásikoch :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zamilovala jsem se do kočičkových náušnic :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jitta:myslíž,že to jsou kočičky? mě to přijde jako psychoveverka...ale rozhodně je to poněkud nespecifikovaný živočišný druh (asi jako kfyž mi bylo sedm a sestřičky v nemocnici se hádali,jestli je muůj plyšák myš nebo mýval :))

    OdpovědětVymazat
  6. Pet:Já už nevím co vidím..ale připomíná mi to kočku Šklíbu :-))

    OdpovědětVymazat
  7. robertatherimbaud:a já z něj měla ultraradost-za 150 korun,neber ho:D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten foťáček je super! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Neither I read Charlie and the chocolate factory, nor I watched the movie - shame on me!
    Ah you like psychology, too? I want to study it after school :)
    haha yeah I love old things and this lamp suits perfect with my flavour :)

    OdpovědětVymazat
  10. Divila byses, v čem tě pustí do národního - stejně jako já při pohledu na spolukulturuvychutnávající tůristy v pohorách a jednoho v obřím zářivě červeném pleteném svetru.))

    Kočkonáušnice jako Alenkovec schvaluji.

    OdpovědětVymazat