pondělí 17. ledna 2011

Košilatě

Chtěla jsem vám jsem dát na začátek nějaký košilatý vtip,ale zjistila jsem,že jsou tak hrozné,že tím si svůj virtuální prostor špinit nebudu. Tak vám jsem dám svůj oblíbený:D I když nekošilatý:
Potká jelen ježka a povídá mu:"Ježku,složil jsem o Tobě básničku, chceš jí slyšet?"
"ježku, ježku máš na hlavě plešku"
 "Jelene já jsem Ti taky složil básničku, chceš jí slyšet?", povídá ježek.
 "Jelene, jelene, ty jsi ale debil"


Košilatá jsem zato dneska byla já










Košile HaM, svetr Mango, kalhoty Tchibo, Jelen Mixet, Náramek Animaler, boty Camper
Omlouvám se,že moje články se v poslední době,skládají jen z několika nekvalitních fotek(fotí mě samospoušť,namám žádnou ochotnou oběť,který by mi dělala fotografa) takřka bez textu. Zkouškové finišuje. Dneska mi začal klausurní týden,což je vždycky největší maso. A nejvíc se vyhazuje. Takže se nervuju a do toho si ještě musím zpracovávat otázky z dějin ilustrace, na které jdu v úterý. Náš obor totiž ani na teorii nevede nic jako skripta. Asi je to podle nich přežitek,stejně jako index. Tak mi sržte palce a vydržte.

 Jinak,jak jste si mohli všimnout i můj blogísek má novou košili. Převlékla jsem ho dnes,když jsem se vrátila z pětihodinové instalace(kde se mnou byl naštěstí můj nejhodnější, nejúžasnější a nejskvělejší M.) a potřebovala jsem aspoň chvíli relaxu.
Jak se Vám líbí? Nelíbí? Nechat? Převléct? Svléct? A co na to Jan Tleskač?

2 komentáře:

  1. Růžový puntíčky nechat. Holčičáčky.

    Jeleni se poslední dobou množí, leden neleden. I v mý krabičce na bižu.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejdřív sovy, teď jeleni. Každopádně,já ho mám už od podzima, ale kdyby ke mě přicválal ještě nějaký další, nezlobila bych se.

    OdpovědětVymazat