neděle 6. února 2011

Abych mohla mít tuhle sukni, muselo umřít zvířátko.

Ne nebojte, nemuselo. Je totiž vyrobena z pravé, poctivé koženky.


Já a můj soukromý půlměsíc. To jen tak někdo nemá.




(Sukně a punčochy HaM, Svetr FaF, tílko a šátek ???, náušnice vyrob si sám)   




 Včera jsme se byli s M.kouknout na blešáku v Meetfactory. Stejně asi jako půlka blogového vesmíru a milión dalších lidí. Bylo tam nedejchatelno a nehejbatelno. Přesto jsem ulovila.



Beruščí sponka na pásek, ještě sehnat vhodnou gumu a budeme spolu moct beruščit.
 

Když jsem byla dost nasycená lovem (a udušená) přesunuli jsme se na večeři zakončenou pečeným ananasem v naší oblíbené mexické restauraci...hmm. A následně do neplánovaného kina na Biutiful.  Dneska jdeme pro změnu do kina zase. -tentokrát na Další rok. Tak jsem zvědavá. A mizím. Pa a večer napočtenou!

2 komentáře:

  1. Ten svetrík, berušku a súkromný mesiac celkom závidím.) Počula som, že sa na cakebreaku nedalo dýchať a pohnúť.. ešteže som zostala domka.)

    OdpovědětVymazat
  2. jehé! berušu obdivuju=) je fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat