středa 2. února 2011

Zapleteně a zatepleně

Nejvěrnějšími kamarády do tohohole počasí jsou mi pořádný svetr a čepice. Už chci jaro brr! I když to zamená,že se se svymi kamarády budu muset na nějakou dobu rozloučit. Myslím ale, že to bez nich chvíli přežiju...



(čepice HaM, svetr Marks a Spencer, koník je dřevěný korálek, na který jsem nalepila špendlí...jsem já to ale filuta:D)

8 komentářů:

  1. tady mi trochi pripominas Tavi Gevinson :)

    OdpovědětVymazat
  2. nemusíš, na jaře jsou ještě meze studené=) takže je ještě užiješ... žeru tvoje brýle!

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, s tou Tavi me trosku desite...doufam ze se nestanu "dvacetiletou ceskou Tavi"...fakt to neni zadna snaha o napodobu...tedy Tavi...vlasy jsem si nechala ostrihat podle Karen O, protoze ji zeru:D A ten zbytek...ten uz se nejak poskladal:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tavi vypadák tomu všemu jako chovankyně protituberkulozní léčebny, na tom bys, myslím, musela ještě nějakej pátek usilovně pracovat.)

    Jinak, abych teda přešla k věci, ehm. Zakorporovala jsem tě do....já vlastně ani nevím do čeho. Rozhřešení hledej na konci článku zde:
    http://sueinsocks.blogspot.com/2011/02/sedm-cili-7-dni.html

    OdpovědětVymazat