středa 23. února 2011

Nestíhám, nestačím

Ale zatím ještě snídám a svačím. A krom školy a nějakého toho spánku v podstatě nic jiného nestíhám. To je můj důvod proč Vás posledních pár dní tak ošklivě zanedbávám. Mám vyfocených hafo obrázkou, několik outfitů, další díly předělávácí telenovely, návody na vyrob si sám...ale prostě nějak není čas to zkompletovat a pochlubit se.
Může za to hlavně můj "velmi inteligentní" rozvrh který spočívá v tom,že mám každý den do osmi do večera. A momentálně za moje nestíhání můžou průpravné úkoly na tvorbu písma. Studium umění není vždycky jen zábava a tvůrčí činost. Jsou věci, co si prostě musíte "nadřít.
A abyste si nemysleli,že se vymlouvám tady jsou důkazy místo slibů:D

písmový skelet k překrelení(samozřejmě podle oka a ne přes pauzák:D)

to už mám hotovo

a to mě čeká

a to taky-tabulka vývoje antikvy,překreslit jednou zvětšeně...pro disgrafika fakt lahůdka:D..ale snažím se

 A cvičení na rozpal...(To dole je automaticky vysázené z počítače, nahože vystřihané a nalepené, ale nejsem s tím moc spokojená)

 Ale jinak mám v posledních dnech nějakou dobrou náladu. Vznáším se na obláčku vlastní šikovnosti...tak čekám kdy z něj spadnu na hubu:D A i to překreslování mě vlastně baví. Když chci dokážu být neuvěřitelně precizní a trpělivá. Třeba jako když jsem dělala v prváku klausuru na téma "Vše o věci-encyklopedická kresba" konkrétně na téma svačina



Dělala jsem to FAKT dlouho(tady to nevypadá,ale všechno je v životní velikosti...rozměr papíru je 35 na 50)...a nějakou dobu jsem pak nemohla jíst cereální kaiserku, banán a tyčinky Mars:D Takže pokud byste se chtěli odnaučit jíst třeba čokoládu tohle je ideální cesta:D
Hezký zbytek týdne! A brzy očekávejte nějaké smysluplnější články (snad). A já jdu překreslovat.

4 komentáře:

  1. :-o Poklona. Naprosto dokonalé. Smekám. Zírám. (ale normálně umím i věty o více slovech...)

    OdpovědětVymazat
  2. ty kreslene obrazky jsou strasne fajn, necim pripominaji prave wahrola:)

    OdpovědětVymazat
  3. no ja ti verím asi najviac, vzhľadom na to, že študujem veľmi podobný odbor ako ty...tiež mám klauzúrne týždne a tiež sa musím učiť písmo... inak presne rovnaku tabuľku vývoja antikvy som mala :D a tiež som ju prekresľovala a tiež som dyslektik... :-/ ale držím palečky nech sa darí :)

    OdpovědětVymazat