čtvrtek 3. února 2011

Čo? Pončo!

Po ponchu jsem toužila už dlouho, ale pořád ne a ne najít svojí "srdcovku". Tak jsem si jí vyrobila.  Velbloud nebyl záměrem, jela jsem pro "nějakou pěknou vlněnou látku" a tahleta na mě čekala na ramínku se zbytky. Stejně jako ta báječná  hnědá "jakožekožešina" nejradši bych se k ní pořád tulila. Ale to by M.žárlil. Takže to dělám jen občas a potajmu. A mám s ní ještě plány. Zůstaňte natunění! (Což mi připomíná, že už jsem dlouho neměla tuňáka...hmmm)





(Poncho a šála-udělej si sám, klobouk HaM, kalhoty Reserved, boty Crocs)

Když velbloud tak velbloud! (je odepínací)

4 komentáře:

  1. ty jsi dobrá! vypadá to parádně! a velbloud je jak živej=)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, šikulka si! pončo vyzerá skvele! zostaňte natunení čo mi pripomína, že som dávno nemala tuniaka.. LOL, sa veľmi smejem teraz! Zlatá si!

    OdpovědětVymazat