středa 16. února 2011

Zpátky do lesů

Všechno je jednou poprvé. Třeba dneska vám poprvé představuju první vlastnoručně ušitou tašku. Podle vlastního návrhu. Návod tentokrát nebude, musím si taky nechat nějaké to know-how,že. A mimoto je to tak jednoduché,že to z fotek jde bez problémů okoukat. Takže jestli chcete plagiátořit, směle do toho.
 Taška může být buď veeelká.
 Nebo se dá přehnout napůl.
 A bobří brož. Zabij bobra, zachráníš strom. Ale myslím,že tenhle si může existovat docela spokojeně.
 A na závěr dnešní outfit a zárověň první taškovenčení. Dokonce se ani nezačala moc rozpadat, což mě příjemně potěšilo. Asi zase nejsem takovej břídil.




Svetr, kalhoty a šátek HaM, tílko z blešáku, taška spíchni si sám.

A já se jdu zavrtat do brlohu. Dobrou noc!

5 komentářů:

  1. Já z těch tvejch broží a plstěnejch aplikací prostě nyju.

    Chci a chci a dupu nožičkou.

    (Plagiátořit snad nebudu, ale můžu si dovolit intimní dotaz takřka na tělo? Jaký je tvůj tajný zdroj různobarevných plstí?)

    OdpovědětVymazat
  2. taštička je krásna!!!

    a dnešní outfit tiež! ;D

    OdpovědětVymazat
  3. mam stejnou salu jako mas na poslednich foteckach, a jsi moc sikovna s tou taskou'

    OdpovědětVymazat
  4. Zu: chodím pro ně do Altamiry na Skořepku http://www.vytvarnepotreby.cz/ ale mají je skoro v každých výtvarných potřebách a prodejnách pro kutily (třeba na újezdě, na Florenci nebo v Dlouhé). Jinak dělám i na objednávku, taková střední brož vyjde kolem stovky, tak kdybys třeba měla zájem...(konec reklamního bloku)

    A jinak díky, červenám se. Ani nevíte,jak mě každý komentář neuvěřitelně potěší.

    OdpovědětVymazat
  5. Sem budu chodit pro inspiraci. Hodně se mi líbilo celkové ladění barev... Bobr nemá chybu... já úplně slintám nad monitorem! Díky za tenhle blog!! Že bych si nějakou brož u tebe objednala ať udělam dobrý skutek (a zachráním strom?) Můžeme se kdyžtak nějak domluvit?

    OdpovědětVymazat