středa 16. února 2011

Předělej si sám I.

Rozhodla jsem se připravit pro Vás takový miniseriál. Něco jako rumunskou telenovelu. Až na to,že tohle bude mít děj.

Jsem schovávací typ. Skoro nic nevyhodím, protože by se to mohlo ještě hodit,že. Stačí to přece trochu poupravit. Tuhle vlastnost mám po tatínkovi. Onehdá jsme asi 15 minut společně dumali, co byse dalo udělat s tou pěknou průhlednou krabičkou od zářivky, protože takovou pěknou krabičku z pevné folie je přece škoda vyhodit :D

A ona je to často pravda. Tyhle "návody" neberte jako dogma. Spíš jako inspiraci. A nebojte se. Předělávání starších věcí je ideální cesta jak se naučit třeba šít. Protože si řeknete,že jte to stejně chtěli vyhodit,takže když to zkazíte nic se nestane. Chce to jen odvahu! (A v tomhle případě i šicí stroj)
Původně to bylo tílko z Elle s kočikou. A bohužel i s obřím flekem.



Teď je z toho tričko s ptáčkem. Takové jaké nikdo nemá. Na to,že jsem takovouhle aplikaci šila poprvé v životě jsem celkem spokojená. Což je u mě dost výjmečné:D



Hezkou středu! A zůstaňte natunění. Brzy přijde druhý díl tvořící telenovely! Tentokrát budou v hlavní roli pytlovité džíny po starším bratrovi. Jaký bude asi jejich osud? Uvidí Esmeralda ještě někdy? A co José Alvarez? Budou mu džíny sedět?

8 komentářů:

  1. uuu, tak tuhle telenovelu budu sledovat ráda:) super tílko!:-)...já mám podobný problém se shromažďováním "nepotřebných" věcí... asi po dědovi:D a na fleky útočím barvičkama na textil:)

    OdpovědětVymazat
  2. super telenovela a posledníma větama si mě dostala :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. teda tak to ziram, jses fakt sikovna!! povedeny DIY!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, to je krásné. vytvoř něco a pošli mi tooo:)
    Si.

    OdpovědětVymazat
  5. ty vo.le, to je super! a jak dopadla ta zářivka, jako co skončila??? kabelka, dřeváky, pásek??? nenapínej=)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to říkám pořád, koupila bych tě za tři velbloudy.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji dívky. Dlouho jsem uvažovala jetsli to sem mám vůbec dávat, tolik nadšných ohlasů jsem vážně nečekala.
    Jinak krabičky od zářivek jsou poctivě uložené v kumbále na hromadě,ale jeich čas určitě ještě přijde:D

    OdpovědětVymazat