čtvrtek 10. února 2011

Růžovka

Dneska v kalhotách a přesto holčičkově. Skoro jsem na tyhle krásky jako utkané ze žvýkačky zapoměla. Den protkaný veskrze příjemnými zprávami. Několik nudných administrativních nutností vyřízeno. A ani jsem neumřela v nových botách. A co vy? Máte rády růžovou? A kýčovité holčičí doplňky? A jaký jste měli dneska den? Doufám,že jste se narozdíl ode mě vyspali dorůžova. Já jsem si to musela nahradit alespoň takhle.







(kalhoty Topshop, svetr a sponka HaM, triko Threadless, boty vagabond, prstýnek six, náušnice udělej si sám, pudl mixet)

5 komentářů:

  1. jsi sladká jak zmrzlinka, jen tě olíznout=)

    OdpovědětVymazat
  2. ty kalhoty jsou super :) a já bych v růžové vypadala jako nafouknutá barbie :D takže pro mě by fakt asi takové kalhotky nebyly :) obdivuji tvůj prstýnek, ten se supráckej :D

    OdpovědětVymazat
  3. Júúha!! skvelé!! pači sa mi cleková kombinácia :D! a tá prvá fotka je skvelá!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc! Jinak na prstýnku se mi líbí,že se dá v případě potřeby použít jako osobní zbraň:D

    OdpovědětVymazat