čtvrtek 17. února 2011

Ljůku, já nejsem Tvůj otec!

Na počátku bylo tohle
a tohle (na odkaz kliknout, obrázek chceš-li vidět)

Uprostřed bylo tohle:

A ve finále z toho vylezly Starwarsovky vesmírné nárameníky:








Nechť Vás provází síla!


 P.S: Dneska jsem si vůbec nedala v McDonalds Happy meal jen proto,že k němu byl R2D2. Jinak jsem v pořádku. A jsem dospělá. Ponožky s králíčkama se nepočítají.

13 komentářů:

  1. R2D2 <3 si zejtra dám taky ... Supr nápad ty nárameníky, akorát na 4. fotce vypadá že ti padaj=) . nebo máš moc velký triko =)

    OdpovědětVymazat
  2. To bude spíš tím svetrem, neměla jsem zrovna doma nic jiného černého,načem by se to dalo dobře demonstrovat. A jsem ráda,že nejsem jediná postižená Star Wars natolik,že jsem musela mít svého plastového droida:D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky předposlední fotce jsem si poprskala monitor. ;D

    OdpovědětVymazat
  4. COOL! Funny pics!

    Follow me? I'll be very happy if you do it!
    thank you so much!

    www.cipollainspiration.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslím,že by ze mne byl dobrý padavan :D

    OdpovědětVymazat
  6. A že hrozně roztomile kvíká?

    OdpovědětVymazat
  7. jo krásně. ale myslím že ve vlaku ze mě dost nechápali a přítel se za mě styděl... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nutila přítele,aby s ním telefonoval:D mají to snámi těžké, Ti muži:D

    OdpovědětVymazat
  9. skvely napad

    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. tohle je fakt nejlepší (p.s. z mekáče mám světelnej meč)

    OdpovědětVymazat