pondělí 14. února 2011

Klokaní samice

Miluju lov. Obzvláště pokud je trofej uspokojivá. Třeba jako tohle triko/šaty/tunika no prostě oděv velice nekonvenčního střihu. Za 200 korun z Promodu někdy loni ve slevách.

Zatím se stydlivě skrývá pod svetrem z Topshopu

Velmi vhodné na rauty/tam kde dávají něco zadarmo nebo všelijaké čórovací nájezdy




Pojme i "menší" nákup z Tesca

Já to říkám pořád, že načapat mě nějaký výživový poradce, spáchá ze mě sebevraždu. Všechny Cajthamlové a Havlíčkové pozor na mě!
 Pokud jste stejní chudinkové jako já a už musíte do školy, přeji Vám pěkný začátek semestru! (A ne tak zbytečný jako u mě, dnešní předmět mi stejně odpadl,tak jsem mohla zůstat v klidu doma)

4 komentáře:

  1. to mi povídej, sem taky chudinka :( fňuk a moc ti sluší ta fialová taško-tunika :D myslím, že jí je pod svetříkem škoda

    OdpovědětVymazat
  2. miluju tvoje názvy článků a články vůbec =D

    OdpovědětVymazat
  3. mmmm, vidí mé oko správně čokotwist slastně se pařící v igeliťáčku? hned bych ho osvobodila.


    a tohle triko je ztělesněním praktické módy.

    OdpovědětVymazat
  4. Iva: Díky moc...možná že časem se zas zmůžu na něco jako duchaplná text:D

    Zu: Obdiv tvému cvičenému oku...a neboj už jsem ho osvobodila:D Až dovčerejška mi tajemství čokotwistu zůstalo utajeno...já hloupoučká!

    OdpovědětVymazat