středa 9. února 2011

Takové to domácí lepení

Ani nevím jak, jednoho dne se u nás octly tyhle krabice. Pevné, stohovatelné, a mamince se pěkně hodily do ložnice vedle postele.

Akorát ten dekor byl hrubě nevyhovující. K orientálně laděnému pokoji anglická romantika prostě nejde...A tak to (jako obvykle) zbylo na mě.
 Pokud byste chtěli snad kutit něco podobného potřebujete jen nůžky, pravítko, samolepící folie, měkký hadr na uhlazování (na fotce je knihařská kostice, ta se mi ale v tomhle případě neosvědčila) a fůru trpělivosti. A pak to může dopadnout třeba nějak takhle:

6 komentářů:

  1. to je super napad a moc krasne se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  2. šikovná seš!:)...tu zvěř sis taky dělala sama?
    jsou superní!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju. Červenám se tady. Zvířátka jsem taky dělala sama, podle fotky jsem si udělala ze čtvrtky šablonu tu obkreslila a vystříhala...

    OdpovědětVymazat
  4. :) jéééé to je super :) a ta zvířátka se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  5. téda, tak to ještě jednou ááách:)

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo dát práce!! Ale výsledek stál za to!

    OdpovědětVymazat