pátek 4. února 2011

Sedm neznámých

Už jsem si myslela,že se z toho vyvleču. Avšak, kdo se směje naposled ten se směje nejsměšněji, že.

1.Vlastním jednu Sofii
 Půl Milušky
A jednu Otylku/Othella
 2.Umím jezdit na jednokolce(skoro), od té doby co studuju ilustraci jsem na ni ale nesedla, protože se bojím o ruce.





3.Skoro všichni moji kamarádi jsou výtvarníci, hudebníci, filmaři...nebo se o to aktivně zajímají/studují to. Jen můj přítel je IT. Neměnila bych.

4. Jsem disgrafik a v testech profesní orientace mi vyšlo,že v podstatě nemám prostorové vidění. Ideální kombinace ke studiu umění, nezdá se vám:D

5.Zvládám najít nějaké místo (např.obchod) podle mapy kde jsou jen dvě okolní ulice. Navlékla jsem nit do stoje podle tohohle návodu(bez obrázku)
Návlek vrchní nitě: Vrchní nit je provléknuta od cívky do ucha jehly.  Niťová páka se nachází ve své nejvyšší poloze. Nit od cívky provlékneme vodičem do napínače niti. Po provléknutí mezi talířky napínače prochází nit niťovou upravovací pružinou, do oka niťové páky, odtud vodičem do ucha jehly.



6. Mám nad očima dvě pihy (naši říkají,že mi rostou růžky) a uprostřed čela jizvu ve tvaru blesku:D (Ta už se ale za těch 20 let co ji vlastním skoro ztratila)

7.Nemám ráda lichá čísla a tak vám sem dám jednu bonusovku.

 8. Nesnáším výtahy. Ne poliklinice, kam chodím k zubaři, mají vedle toho klasického ještě Pater noster.
Zubařka sídlí v 5.patře a já jsem líná tam šplhat. Tak si řeknu,že to risknu. Má to ale dva háčky. Za prvé se bojím,že nestihnu vystoupit (případně si u toho zlomím nohu) a za druhé,mám hrůzu z toho,že vypadnu za jízdy. A tak celou cestu tímhle oběžným výtahem nahlas vřískám strachy. A myslíte si,že se poučím a příště jdu po schodech? Omyl...

Jinak jsem se rozhodla,že budu statečná  a i když hrozí nebezpečí,že mou rodinu přijde zabít zelený dinosaurus nesešlu tuhle kletbu na nikoho dalšího...

4 komentáře:

  1. tak to je hodně zajímavých informací :) obdivuju tě za jednokolku :D já bych si na tom zlámala všechno co jde, ty pihy jsou hustý :D a tímhle typem výtahu jsem si vždycky chtěla zkusit jet :D ale asi bych se taky bála

    OdpovědětVymazat
  2. heheh, tak to je zabava!! Suprovy clanek:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jak jsem čekala, správně švihlý.) Pátera se taky bojím.

    Ovšem - jsem pihatá, jako by mě ohodil po**aným pometlem, ale takovýhle souměrný pihový zázraky se na mým těle nevyskytujou.

    O jednokolku jsem se kdysi několikrát neúspěšně pokoušela, a teď už si ruce chráním z profesních důvodů taky. Tak snad někdy v příštím životě.)

    OdpovědětVymazat
  4. Pětka mě pobavila:D:D já se svojí šikovností bych podle tohohle návodu nit zapíchla mezi talířky napínače a bylo by.

    A ke čtyřce, mému kamarádovi disgrafikovi a dislektikovi bylo ředitelkou na ZŠ řečeno, že nikdy neudělá maturitu a že jeho sen - být grafikem - mu nikdy nevyjde. Odmaturoval na grafické škole s téměř samými jedničkami.

    OdpovědětVymazat