čtvrtek 24. února 2011

Ježíšek na druhou

Dneska to jsou přesně dva měsíce od doby, kdy nás naposledy navštívil ježíšek. A příště přijde až za dlouhých 10 měsíců. Abych vám to čekání trochu ukrátila, vylosovala jsem pro vás giveaway. Stylově, z kloubouku kouzelníka Pokustóna.


 Šťastnými vítězkami se stávají majitelky komentářů 1,4a5. Tzn.Týnuše, Zu a Beátka.
 Jelikož ale první dvě zmiňované měli zájem o stejnou příšerku musela jsem losovat ještě jednou.


Nakonec to tedy dopadlo tak,že Beátka dostane žluťáka, Zu oradžádu a Týnuše má na výběr mezi růžovkou, čerňákem a leopardem. Gratuluju dámy. A pokud jste nic nevyhrály nesmutněte. Začínám uvažovat,že bych vyrodila nějaké zvířoidní brože k prodeji, pokud by byl zájem a časem určitě bude i další "dej to pryč".Takže šance něco ode mě získat určitě ještě bude. Krásný čtvrtek!

3 komentáře:

  1. ÁÁÁÁÁÁ!, mám chuť obejmout celej svět, jsem nadšena a mé srdce plesá!! Tisíceré díky a mnohokráte prosím o leoparďáka - už se na něj těším! :) :P

    OdpovědětVymazat
  2. jo! jsem dobrá dobrá dobrá! :D

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj. nechceš se přidat k mojí style challenge ?
    http://lapoupeeluci.blogspot.com/2011/02/beret-day.html

    OdpovědětVymazat