pondělí 7. února 2011

Dej to pryč (takové malé giveaway)

Jednoho večera ke mě připlavalo z jižních moří tohle stádečko králíčkochobotniček.( Rády se nosí jako brož ať už na tašce, kabátu či šátku. Na značky nejsou citlivé jen nemají rády,když se jim tluče vzor s podkladem.) A šťouchaly do mě chapadly a lechtaly mne dokud jsem jim neslíbila,že tři znich najdou nový domov u jednoho z Vás, už více než 25, pravidelných čtenářů.

 Aby se tak mohlo stát musíte splnit tyto dvě krutopřísné podmínky:
1.být mým followerem (abych si byla jistá,že nepřijdou do špatných rukou)
2. napsat mi jakého zvířecího křížence byste chtěli domů/ chtěli byste ho vidět/ nechtěli byste ho vidět/chtěli byste ho poštvat na zkoušejícho apod.

Do komentáře nezapomeňte uvést požadovanou barvu.




6 komentářů:

  1. Oooo no ty jsou úžasní. Já se děsím vorvaňů. A třeba vorvaň skříženej z mouchou, to musí být šílené. Nebo (ač to asi s tématem příliš nesouvisí) je mi strašně líto velblouda dromedára, kterej má omylem hrb na bříšku, takže nedosáhne ťapkama na zem a jen tak škrabká nožičkama po písku.
    S králíčkochobotniček se mi nejvíc líbí hnědooranžová, ach

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsou krásní :D :D já chci žluťáska fialového, prosím prosím :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych moc chtěla růžovou příšeru! Ona by si semnou rozuměla, povídala bych ji pohádky na dobrou noc!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten oranžovej!

    Sice se mi asi k ničemu nehodí (oranžovej mám jen pruhovanej svetr), ale vypadá tak božansky nacamraně (rozuměj opile), že se s ním chci kamarádit!

    OdpovědětVymazat
  5. chci toho žlutého mimoně! :))

    OdpovědětVymazat
  6. já bych si prosila černého... nejvíc mě děsí kříženci vola s oslem (rozuměj dvojsmyslně) a krávy se slepicí (rozuměj dvojsmyslně) =)

    OdpovědětVymazat